neděle 8. května 2016

Nákupy: březen + duben 2016

Krásnou neděli všem.

S malým zpožděním vás vítám u přehledu nákupů za uplynulé dva měsíce. Vzhledem k tomu, že jsem nakupovala především oblečení, nebude dnešní kosmetický článek příliš dlouhý.


Yves Rocher toaletní voda s vůní šeříku Lilas Mauve (s 50% slevou 299 Kč/100 ml)
Velice příjemná květinová vůně, která velmi skutečně voní po šeříku. Jedinou nevýhodou je její velmi slabá výdrž.


Tony&Guy lak na vlasy Extreme Hold Hairspray (se 40% slevou kolem 150 Kč?/250ml)
Laky na vlasy této značky jsem si opravdu oblíbila. Je celkem jedno, který z nich si vyberu, skvělé jsou všechny.


Tangle Teezer (200 Kč)
Ten, co jsem měla asi 3 roky už nevypadal nejlépe, takže jsem si koupila nový. Svůj první jsem dostala k Vánocům a byla dost skeptická. Zbytečně. Jsem s ním teď hodně spokojená, především snadnost jeho čištění je velkým plus tohoto kartáče.


Havlíkova přírodní apotéka, krém Krásná slečna (275 Kč/30 ml)
Mám ho poměrně nově a názor proto ucelený nemám, ale myslím, že bychom mohli být kamarády. Krém je určen  pro aknózní a problematickou pleť, kterou já sice nemám, pěkně ale hydratuje, takže jsem zatím spokojená.


AHA Cream od Karin Herzog (59 EUR/ 50 ml)
Od této švýcarské společnosti jsem dostala na vyzkoušení a k zrecenzování 20 ml vzorek nočního krému. Krém mi až na jeho velmi výraznou parfemaci velmi vyhovuje, ale víc se dočtete v recenzi, kterou chystám.


Masážní přístroj CelluBlue (499 Kč, k dispozici např. v parfumerii Fann)
K recenzi jsem dostala i tento masážní přístroj proti celulitidě. Na několika blozích jsem na něj v minulosti četla poměrně pozitivní názory, takže mě docela zajímalo, jestli opravdu funguje.



Za dva měsíce toho tedy moc nepřibylo, ale popravdě jsem se teď víc než na kosmetiku soustředila na doplnění jarních kousků do mého šatníku. 

Máte zkušenosti s některým z těchto výrobků? Co nového přibylo za poslední dva měsíce do kosmetické sbírky vám?


8 komentářů:

  1. Ja som o tom pristroji citala, ze sposobuje modriny, tak som zvedava na Tvoju recenziu :-)
    |Kaviareň u mačky|

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na první pohled působí lehce děsivě a řekla bych, že náchylnějším jedincům by ten podtlak modřiny způsobit i mohl.

      Vymazat
  2. Pekne nakupy, zaujal me Havlikuv krem a toaletka YR protoze vuni seriku miluju :-)
    Lovely imperfections

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také mám moc ráda vůni šeříků, už se těším až letos rozkvetou.

      Vymazat
  3. Jsem zvědavá, jak se ti bude líbit Cellu blue, já ho mám moc ráda.
    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
  4. Mám moc ráda vůni šeříku, škoda že tahle moc nevydrží. :( Já nedávno doplňovala takové ty kosmetické nezbytnosti jako micelárku, sprchový peeling a tak. Udělala jsem malý nákup u Notoriously Morbid a velký nákup u Shira a plánuji nákup pečující kosmetiky od Dulcie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musela jsem trochu pogooglit, protože kromě Dulcia ty kosmetiky, které zmiňuješ, neznám. Každopádně díky za tip.

      Vymazat

Děkuji za všechny krásné komentáře.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...