středa 13. dubna 2016

Recenze: For Life & Madaga Balance krém 24H s ženšenem, černým bezem a vitamíny

Ahoj.

Dnešní recenze se bude týkat krému české značky For Life & Madaga. Na základě vzorku, který je možné objednat si z jejich stránek zdarma, jsem se rozhodla pořídit si i plné balení tohoto krému. Zaujal mě totiž svou vůní, příjemným nanášením, rychlým vstřebáváním a velmi dobrou hydratací.


Nejprve možná něco ke značce For Life & Madaga. Jedná se o českou značku zaměřující se na výrobky profesionální kosmetické péče, tzn. dodává kosmetiku především do kosmetických salonů. Můžete zde ale najít i výrobky pro péči domácí. Docela se mi líbí, že se značka se snaží snižovat množství potenciálních alergenů ve svých výrobcích jako jsou konzervanty a parfemace (zdroj: http://www.forlifemadaga.com/cs/for-life-spol-s-r-o).

Nyní ke krému který jsem si koupila. Je to Balance krém 24H s ženšenem, černým bezem a vitamíny. Balení krému je plastové, poměrně hezké a navíc s pumpičkou, což já ocením. Po bližším ohledání je ale na balení znát, že se jedná o krém střední, pro někoho možná i lehce nižší cenové kategorie, protože víčko mi prasklo na několika místech, přestože mám krém pouze v šuplíku a nikam s ním necestuji. Pumpička se trochu kýve a někdy maličko zlobí, ale rozhodně to není nic, co by mě výrazně obtěžovalo.


Krém samotný je bezvadný. Od prvního použití vzorku jsem byla nadšená a tak to i zůstalo. Ve vzorku jsem měla Balance krém jak pro pleť suchou, tak pro normální a smíšenou. Líbily se mi verze obě, ale nakonec jsem se rozhodla pro krém na nromální a smíšenou pleť, protože jsem hledala něco méně hutného na denní použití. Krém sice můžete aplikovat ráno i na noc, já to ale ráda rozlišuji. Na noc mám radši hutnější krémy, na den lehčí, méně mastné.


Výrobce o tomto krému na svých stránkách píše, že krém poskytuje "okamžitou a intenzivní hydrataci." Nejsem si jistá, jestli je intenzivní, pro mě je ale dostačující, a spousta jiných krémů, které jsem měla mi toto nabídnout nemohla. Dále by měl krém posilovat obranyschopnost pleti a přispívat k zachování zdravého a mladistvého vzhledu, chránit před předčasným stárnutím a nepříznivými vlivy životního prostředí. Jak už jsem zmínila, velmi příjemně voní, rychle se vstřebává, nezanechává mastný pocit na pleti a slouží i jako dobrý podklad pro make-up.

Složení krému

Já jsem s tímto krémem opravdu hodně spokojená a po dlouhé době mám pocit, že jsem našla krém, který mi maximálně vyhovuje. Určitě bych si ráda koupila i další balení až tento dopotřebuji. Jeho cena je poměrně příznivá, 399 Kč za 50 ml.

Hodnocení: 8,5/10

Znáte značku For Life & Madaga? Zaujal vás tento krém?




4 komentáře:

  1. od této značky jsem zatím nic nevyzkoušela. Moc se mi líbí balení krému, vypadá parádně! :)

    S pozdravem, Monnica ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krém je dle mého názoru skvělý. Balení na pohled nevypadá vůbec špatně, ale na omak je znát, že se jedná o lacinejší plast.

      Vymazat
  2. Krém jsem dostala ve vzorečku a následně si ho pořídila v plném balení protože mě jednoduše okouzlil už z prvního použití. Používám ho celkem dlouho a mohu říct že si ho ráda koupím znovu. Tvá recenze vystihuje i mé dojmy. Tak jako tobě i mě popraskalo víčko ačkoliv jsem ho nikam nenosila a mám ho jen v šuplíku. Za mě je to tedy také skvělý lehký denní krém, který není silikon jak to běžně bývá.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny krásné komentáře.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...