středa 17. února 2016

Recenze: Urban Decay paleta očních stínů Gwen Stefani

Hezkou středu všem.

Dnes mám pro vás recenzi na paletu očních stínů, kterou jsem dostala k Vánocům. Je to Gwen Stefani Palette od Urban Decay. Vím, že to byla pouze limitovaná edice a že ji s velkou pravděpodobností už neseženete, přesto si myslím, že by vám tato recenze mohla pomoci udělat si obrázek o stínech od UD obecně, pokud byste v budoucnosti o nějaké z jejich paletek uvažovali.


Paletu Ježíšek objednal z oficiálního českého eshopu Urban Decay za cenu 1550 Kč, objednávka přišla poměrně rychle a vše bylo dobře zabaleno, aby se stíny neponičily.

Nejprve něco k balení. Krabička, ve které paleta přišla je velice hezká a je opravdu vidět, že se jedná o luxusní kosmetiku. Paleta samotná je plastová, docela mohutná, těžká a velice krásná. Ve skutečnosti je daleko hezčí než se může jevit na fotografiích. K balení tedy nemám jedinou výhradu. K paletě jsem ještě obdržela vzorečky rtěnek ze stejné Gwen Stefani kolekce a k celé objednávce navíc přišly i vzorky lesků Revolution (mohla jsem si vybrat buď lesky nebo rtěnky a já jsem poslední dobou spíš lesková).






Co se stínů týče, jsou krásné. Výběr barev mě zaujal už na fotografiích na internetu, takže s tím jsem také více méně spokojená. Paleta obsahuje 5 zcela matných stínů, pár jemně lesklých, několik extra lesklých a jeden ultra třpytivý. Na dotek jsou především matné stíny extrémně heboučké.

Pigmentace stínů je zcela určitě nadprůměrná u většiny stínů. U některých lesklých odstínů mám k pigmentaci menší výhrady, ale k tomu později. Kvalitou bych je srovnala se stíny od Too Faced (i když UD má ty matné odstíny ještě o chlup hebčí na dotek).



Probereme si tedy jednotlivé stíny po řadách.

Blonde- překrásná světloučká tělová barva s lehounce růžovým leskem, jedna z mých nejoblíbenějších v paletě
Bathwater- tmavší tělová s nádechem do zlatava
Skimp- tělová s růžovým podtónem, méně třpytivá než Bathwater, ale jinak jsou na víčku poměrně zaměnitelné
Steady- lesklá světle hnědá, trošičku do rezava
Punk- tmavá matná hnědovínová


Zleva: Blonde, Bathwater, Skimp, Steady, Punk
Baby- lesklá přirozená růžová
Anaheim- matná studená středně hnědá
Stark- matná světlá hnědo-béžová, opět můj oblíbený odstín, skvělý na rozmazání tmavších stínů ve vnějším koutku oka
Zone- matná teplá středně hnědá
Serious- tmavě šedá s malými růžovými třpytečkami, nejdříve mě nezaujala, ale nakonec ji používám docela často


Zleva: Baby, Anaheim, Stark, Zone, Serious
Pop- stín, se kterým mám trochu problém, je velmi třpytivý a jako jediný je i dost drolivý a třpytky opadávají na oko, lépe než štětcem se nanáší prsty
Harajuku- studená žvýkačková růžová, která se mi jako jediná příliš nelíbí a ani mi nesluší, uvítala bych trochu přirozenější odstín, navíc není ani příliš dobře pigmentová
Danger- krásná lesklá tmavě modrá, daleko hezčí než podobný odstín v paletě Semi-Sweet Chocolate Bar od Too Faced
1987- brutálně pigmentovaná studená zlatá, nádherná
Blackout- matná supr černá, jedna z nejlepších černých, které mám

Zleva: Pop, Harajuku, Danger, 1987, Blackout
Ke stínům v paletě bych pár připomínek a návrhů na zlepšení měla. Celkově je ale paleta překrásná a kvalitou rozhodně víc než nadprůměrná. Bohužel ale stejně jako u Too Faced musím říct, že nejsem přesvědčená o tom, že se jedná o nejlepší stíny pod sluncem a že jiné už bych si nikdy nekoupila. Přesto je ale pravda, že hodnotím pouze na základě jedné palety. Pokud chcete kvalitní stíny a pocit luxusu, tak bych stíny určitě doporučila. Pokud vám ale na obalu tolik nezáleží, myslím, že se dnes dají najít velmi dobré stíny i levněji. Já osobně bych si další paletu ráda pořídila, přeci jen jsou to krásné kousky do sbírky. Rozhodnutí je nakonec opět na vás.

Co si o paletě a obecně o Urban Decay stínech myslíte vy?



6 komentářů:

  1. Paletka je krásná, obzvlášť ta modrá a zlatá:) Také jsem nad ní uvažovala, ale nakonec jsem odešla s Vice4, protože nude paletku už doma mám;)

    http://kate-trends.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta zlatá je úplně úžasná, barvou i pigmentací. Vice 4 je taky moc pěkná paleta.

      Vymazat
  2. Gwen paletka je podle mě ta nejpovedenější paletka Urban Decay.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také se mi líbí, já ještě pokukuji po původní Naked paletce.

      Vymazat
  3. Já si myslím že pro milovníky kosmetiky je taková paletka pošušňáníčko. Ten kdo kosmetiku tolik neproživá si koupi něco jiného a bude moc spokojený

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny krásné komentáře.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...