středa 20. ledna 2016

Nejlepší pečující kosmetika roku 2015

Dnes mám pro vás další část výběru nejlepší kosmetiky za uplynulý rok. Tentokrát se bude jednat o pleťovou, vlasovou a tělovou kosmetiku.
Enjoy!


EOS balzámy
Nejsou to úplně nejlepší balzámy na světe, ale já jsem si je oblíbila kvůli tvaru, způsobu aplikace i pro jejich schopnosti. Mezi mé nejoblíbenější vůně patří Sweet Mint, Blueberry Acai a Honeysucle Honeydew. Recenzi najdete tady.


Odličovač očního makeupu Balms Away od The Balm
Odličovač, který si poradí s jakýmkoli i voděodolným makeupem. Je šetrný a odlíčení s ním je velmi rychlé. Jedinou nevýhodou je jeho vysoká cena. Recenze zde.


Kuličkový deodorant od Alverde
Neochrání vás před nadměným pocením, protože se nejedná o antiperspirant, ale jakémukoli zápachu zabraňuje spolehlivě. Ten můj voněl po máte a bergamotu, v Dm ale narazíte na asi čtyři druhy vůní. Navíc neobsahuje dnes tolik nepopulární hliníkové soli.


Tělové spreje od Victoria's Secret
Minulý rok jsem si pořídila hned tři a jsem s nimi moc spokojená. Především na léto jsou to ideální společníci na rychlé osvěžení a navonění. O dvou z nich jsem se více rozepsala tady.


Pěny do koupele od Avonu
Vedle Lushe, který je ale přece jen dražší a dopřávám si ho jen výjimečně, patří pěny od Avonu k mým nejoblíbenějším. Krásně voní, krásně pění, co víc si přát.


Odlakovač na nehty od Dermacol
Podle mě nejlepší a nejúčinnější odlakovač, který jsem kdy zkoušela. Navíc nepáchne tak nepříjemně jako většina odlakovačů na nehty.


Produkty na vlasy od Bione Cosmetics
Bione jsem si pro své vlasy hodně oblíbila. Co se týče pleťové kosmetiky, tak moc velcí přátelé nejsme, vlasové produkty ale hodlám ještě dál prozkoumávat. Především kondicionéy ve spreji mohu určitě doporučit.


Suchý šampon Batiste
Jednoznačně nejlepší suchý šampon, který jsem měla. Jiný už snad ani zkoušet nechci. Měla jsem i asi třikrát dražší od Tony&Guy, ten ale Batiste nesahal ani po kotníky (kdyby je Batiste mělo :).


Tony&Guy lak na vlasy
Tady naopak Tony&Guy exceluje. Lak vůbec neslepuje, perfektně vlasy drží a výsledek se mi opravdu líbí. Určitě si koupím další balení, tentokrát to velké.


Pokud vás zajímá nejlepší pečující kosmetika roku 2014, kterou mám mimochodem pořád moc ráda, můžete se podívat sem.

Mohli jste si všimnout, že se ve výběru toho nejlepšího neobjevil žádný krém. Je to proto, že jsem žádný, který by za to stoprocentně stál nevyzkoušela. Proto by mě zajímalo jestli máte vy nějaký svůj super oblíbený pleťový krém, který byste mohli doporučit.



4 komentáře:

  1. Eosům jsem nepropadla ale jejich tvar se mi hrozně taky hrozně líbí. Odličovač je nejspíš na olejové bázi a ono celkové olejové přípravky dobře odličují. Velmi mě láká kuličkový deodorant od Alverde, chtěla bych nějakou jinou vůni než ty běžné vůně typu Rexona apod. Spěnami od Avonu konkrétně v tomto podlouhlém obalu jsou nejlepší, vyzkoušela jsem jich opravdu moc a stále mám v zásobě další. Líbí se mi že pěna dlouho drží a lehce pění. No a ten bezoplachový bych chtěla pořídit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten odličovač je taková tuhá mast určitě na bázi nějakého oleje, trochu mi to připomíná kokosový olej protože při dotyku prsty taje. Pěn od Avonu jsem taky vyzkoušela hromady, teď mám v koupelně asi tři :)

      Vymazat
  2. VS tělové spreje už si chci tak moc dlouho pořídit, ale stále k tomu nedošlo, protože vždy když dorazím k jejich obchůdku na letišti, tak akorát zavírají :////

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jednou to vyjde, nebo to musíš risknout a objednat na internetu.

      Vymazat

Děkuji za všechny krásné komentáře.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...