středa 25. listopadu 2015

Tip na vánoční dárek: sada Orofluido Asia

Ahoj.
V dnešním článku vám ukáži docela zajímavý balíček, který by se, myslím, mohl stát hezkým dárkem ať už pro vás nebo pro někoho z vašich přátel nebo rodiny.

Jedná se o exkluzivní sadu elixíru OROFLUIDO Asia (50 ml) a tvářenky (4 g). Pokud můj blog už nějakou tu dobu čtete, tak možná víte, že než jsem vyzkoušela suchý olej od Nuxe, bylo OROFLUIDO mým oblíbeným přípravkem na vlasy. Proto když jsem nedávno narazila na tuto novinku, neváhala jsem a setík zakoupila.

Olej i tvářenku jsem zatím zkoušela jen párkrát, takže toto berte opravdu jen jako tip na dárek a ne jako recenzi v pravém slova smyslu.


Sadu obdržíte v papírovém obalu, který je moc hezký, laděný do červené, černé a zlaté barvy a který se dá otevřít tak trochu jako kniha, díky čemuž vidíte vnitřek krabičky a oba produkty.



Možná stejně jako já znáte klasický elixír OROFLUIDO, který má sytě žlutou barvu, hustší olejovitou konzistenci, voní překrásně vanilkovo-orientálně a jeho účelem je dodat vašim vlasům zdraví, sílu, hebkost a lesk. OROFLUIDO Asia má být tedy jeho bratrem pro kontrolu vlnitých a kudrnatých vlasů. Stejně jako v případě klasického OROFLUIDA se jedná o bezoplachový olejíček, který vetřete do mokrých nebo suchých vlasů. OROFLUDIO Asia by měl vyhladit povrch vlasu, vyvářet ochranný film a dodat vlasům lesk. Měl by chránit vlasy před vlhkostí a zvlněním (hádám, že tím myslí to, jak se mi nechutně zkrepatí vlasy, když je venku vlhko), dodat jim pružnost, usnadnit jejich úpravu a přidat jim na objemu. Olej také obsahuje UV filtr.

Na rozdíl od "žlutého" OROFLUIDA olej Asia je narůžovělý a mnohem tekutější. Konzistencí tak daleko víc připomíná například již zmíněný olej Nuxe. Zdá se mi i méně mastný než původní OROFLUIDO, ale pokud to s ním přeženete, tak vám vlasy určitě zmastit může. Co mě ale u toho produktu úplně dostalo, je vůně. "Žluté" OROFLUIDO voní krásně, ale Asia voní jako něco z jiného světa. Je to božská květinovo-ovocná a decentně orientální vůně. Přesně takhle si přestavuji, že voní sakurový sad někde v Japonsku.

Zdroj obrázku
Dalším produktem v sadě je tvářenka. Ta je naprosto kouzelná. Její balení připomíná něco, co má na svém nočním stolku každá gejša. Obal je plastový s červenou stužkou na víčku. Tvářenka má odklápěcí víčko, ve kterém se skrývá malé zrcátko a odjímatelné dno, ve kterém najdete připevněnou labutěnku. Tvářenka sama je úžasná. Je to tmavší zastřená růžová lehce až do mauve (na fotografiích se tváří víc cihlově, než je tomu ve skutečnosti), která bude vynikající na podzim a zimu. Přestože se zdá být na první pohled trochu nudná, na tvářích je neuvěřitelně přirozená a krásná. Pigmentace i výdrž tvářenky jsou fajn a produkt sám nijak výrazně nepráší. Jedná se prostě o velmi povedenou tvářenku a ne jen nějaký obyčejný šunt. Co je ale pro mě snad to nejhlavnější, ta tvářenka voní úplně stejně jako olej OROFLUIDO Asia (máte tak vůni sakurového sadu i pro vaše tváře).




Sadu OROFLUIDO Asia jsem pořídila v kadeřnických potřebách, vy ji ale můžete najít například na Prafums.cz  za cenu 373 Kč, která je podle mě naprosto skvělá. Najdete zde i jiné sady, které podle mě budou jako dárek také úžasné. Já jsem v kadeřnických potřebách viděla i sadu s klasickým OROFLUIDEM, ve které byla kromě oleje ještě parfemovaná voda se stejnou vůní. Tuto sadu jsem ale našla pouze tady, a to za přemrštěnou cenu.

Přestože obě věci zkouším pouze chvilku, obě jsem si moc oblíbila. Myslím si, že jako vánoční dárek by někomu mohly udělat velikou radost.

Zkoušeli/y jste někdy OROFLUIDO? Jak se vám tato sada líbí?




4 komentáře:

  1. Vypadá to krásně, jen si nejsem jistá odstínem tvářenky. Ovšem to balení je skvělé. Suchý olej plánuju vyzkoušet, když to všichni tolik chválí :-)

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejsem si jistá, jestli se jedná o suchý olej. Je sice konzistencí podobný Nuxe, ale u OROFLUIDA se nic o jeho "suchosti" nikde nepíše. Ta tvářenka nevypadá nijak extra lákavě, ale takovéhle odstíny já mám právě nejradši, protože na tváři jsou nejhezčí. Řekla bych, že tato je odstínem z podobné rodiny jako třeba od Sleeku tvářenka Antique jenže bez třpytek.

      Vymazat
  2. Díky za perfektní tip. Myslím, že sadě neodolám :)

    Radu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super :) Doufám, že nebudeš litovat, já jsem zatím opravdu spokojená.

      Vymazat

Děkuji za všechny krásné komentáře.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...