středa 7. října 2015

Podzimní edice Out of Africa od Yankee Candle

Tato edice je už nějakou chvilku na e-shopu Yankee Candle k sehnání, já jsem se k ní ale dostala až nedávno. Edice je inspirovaná Afrikou, takže se by se mělo jednat o poměrně exotické vůně. Já jsem si tři z nich pořídila a vyzkoušela a dnes se podíváme na to, co si o nich myslím.

Zdroj obrázku

Edice obsahuje čtyři vůně:

Serengeti Sunset
Svěží ale intenzivní, výrazně citrusová vůně s dřevitým nádechem. Voní jako pomerančový džus, který popíjíte někde na lavičce pod stromem při západu slunce. Víc než podzim mi tato vůně připomíná letní večery, přesto je ale moc pěkná.



Madagascan Orchid
Exotická a velice intenzivní květinová vůně, lehce doplněná dřevem. Je příjemně hřejivá, velice luxusní a řekla bych, že se vyrovná kdejakému parfému. Skvělá na podzim a podle mě ta nejzajímavější z této edice. Velice silná vůně vhodná i do větších místností.


Egyptian Musk
Jedná se o silně pižmovou a lehounce dřevitou vůni. Je maličko nasládlá a voní nádherně. Perfektně se hodí k podzimu a myslím, že neurazí ani pány. Pokud máte rádi pižmo (takové ty mýdlové vůně :), tak Egyptian Musk rozhodně zkuste. Ve vosku byla příjemně intenzivní.


Kilimanjaro Stars
Tenhle vosk jsme ještě nezapálili, takže můj popis berte s rezervou, protože hodnotím pouze na základě očuchání přes obal.
Jednoznačně nejvíc pánská vůně z celé edice. Je to poměrně silná ale pořád svěží vůně, připomene voňavého chlapíka po sprše. Kilimanjaro Stars by měla vonět po pačuli a mátě.


Tak to byla celá edice Out of Africa. Toto téma podle mě nejvíc vystihují vůně Madagascan Orchid a Egyptian Musk, i když ty zbylé dvě se mi také líbí. Celkově si myslím, že se tato edice extrémně povedla a určitě bych vám doporučila minimálně jednu z jejích vůní vyzkoušet.

Všechny vůně z kolekce Out of Africa samozřejmě najdete i v mém článku Přehled vůní od Yankee Candle.

Jak se vám tato edice líbí?

6 komentářů:

  1. Vpadají skvěle ale já si musím nejdříve sehnat nějakou lepší aroma lampu.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásně jsi ty vůně popsala! Tato edice mě moc nezaujala, ale možná bych zkusila vůni Serengeti Sunset :-)

    Nela z Beauty Charm
    GIVEAWAY - O krásné šperky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já když jsem o této edici jen četla, tak mě taky moc neoslovila. Ale tak každopádně záleží na typu vůní, které preferuješ. Serengeti Sunset se podle mě bude líbit hodně lidem.

      Vymazat
  3. Pokud budou na e-shopu nějaké akce, ráda si zase objednám :) Ty jsi nakoupila krásně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, co se týče akcí na oficiálním eshopu, bylo by super, kdyby se nějaká předvánoční objevila. Letošní vánoční nabídka se mi moc líbí :)

      Vymazat

Děkuji za všechny krásné komentáře.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...