sobota 5. září 2015

Spotřebováno: srpen 2015

Ahoj.
Tradičně jako každý měsíc i tentokrát tu máme spotřebované produkty, tentokrát ty, které padly v srpnu.



Yves Rocher sprchový gel s vůní citronu a bazalky z letní limitované edice
Krásně voněl, ale balení, o kterém jsem psala už po jeho nákupu mě iritovalo. Jinak spokojenost.


Avon hydratační tělové mléko se zeleným čajem a verbenou
Tělová mléka od Avonu jsou docela fajn a tohle božsky letně vonělo, mám chuť si ho objednat znovu.


Bione Cosmetics vlasový luxusní šampon Exclusive
Perfektní šampon za málo peněz. Psala jsem na něj samostatnou recenzi, kterou najdete zde.


Maybelline řasenka The Rocket Volume Express 
Maybelline řasenky mě baví a tahle nebyla výjimkou. Určitě budu zkoušet další.


Delia barva na obočí
Moje oblíbená barva na obočí. Je supr levná a dělá, co má. Nedávno jsem přišla na to, že Delia vyrábí i hennu na obočí. Tu bych rozhodně ráda někdy zkusila.


Labello Pure&Natural, vůně Olive&Lemon
Super balzám, v zásobě mám další. Rozhodně ho doporučuji zkusit.



Odstřik vůně Christian Dior Miss Dior Blooming Bouquet
Naprosto božská květinová vůně, kterou bych si vážně moc ráda pořídila.


Jak spotřebováváte vy?


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za všechny krásné komentáře.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...