středa 9. září 2015

Recenze: dlouhotrvající rtěnky od Sephory

Ahoj.
Máte své rtěnkové favority? Určitě ano. Dnes bych vám ráda představila ty své. Jedná se o rtěnky s dlouhotrvajícím účinkem od značky Sephora.


Opět začneme balením. Je kovové, černé a moc se mi líbí. Jsou to takové ty tenké rtěnky, které já preferuji, protože se mi lépe nanášejí. Vlastním 2 matné a jeden, řekla bych, polomatný odstín a tomu odpovídají i jejich balení. Matné rtěnky jsou v matných futrálcích a ta lesklá má obal lesklý. Na víčku je navíc barevná nálepka, díky které víte, jaký odstín držíte právě v ruce a nebudou se vám tedy plést, pokud budete mít ve sbírce víc kusů.




Mám odstíny mat 07 (matná korálová, možná víc do oranžova), mat 02 (matná přirozená světle růžová) a maniac 10 (polomatná temná vínová, skvělá na podzim). Všechny rtěnky jsou bez shimmeru a naprosto božsky voní (růžová nejvíc).



Rtěnky jsou opravdu dlouhodržící (především ty matné), nijak výrazně se neobtiskávají, nerozmazávají a jsou na rtech příjemné. Trochu sice vysušují, ale není to nic, co by mi výrazně vadilo. Všechny odstíny jsou i slušně pigmentované a dobře kryjí.

 Rtěnky jsem koupila v Sephoře v nějaké bezva akci za asi 100 Kč. Obyčejně se jejich cena pohybuje někde kolem 290 Kč.

Myslím si, že pokud máte dlouhotrvající rtěnky v oblibě, tyto by neměly uniknout vaší pozornosti.

Hodnocení: 9/10

Tak co na ně říkáte?




2 komentáře:

  1. Super recenze :) Vypadají moc hezky, ale já se do Sephory jen tak nedostanu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) Škoda, že se do Sephory nedostaneš, ale na druhou stranu super rtěnky už se dneska dají koupit i například v drogerii, takže smutnit zas tolik nemusíš :)

      Vymazat

Děkuji za všechny krásné komentáře.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...