středa 30. září 2015

Nákupy: září 2015

Ahoj.

Měsíc září by plný událostí a akcí, které ovlivnily množství produktů v dnešním článku. Například se ke mně dostalo ještě pár dárků k svátku ze srpna, v Sephoře se objevila spousta novinek nebo jak možná víte, v Praze proběhl veletrh World of Beauty Spa. 
Tak se tedy podíváme, co konkrétně září přineslo.



Ze Sephoráckých novinek jsem si s 20% slevou odnesla:
Too Faced Semi-Sweet Chocolate Bar
Krásná paleta, kterou jsem si moc přála a slíbila si, že si ji koupím, když se dostane k nám. Cena se slevou byla 1080Kč. Určitě se můžete těšit na recenzi.


Beauty Bender
S houbičkou od Ebelin jsem byla velmi spokojená, takže jsem si chtěla pořídit i originál. Zatím ho testuji. Cena se slevou 360 Kč.


Na kosmetickém veletrhu World of Beauty Spa jsem koupila:
Real Techniques Blush Brush
Štětce od RT jsem chtěla dlouho zkusit a za ceny na veletrhu a navíc bez poštovného se to, myslím, vyplatí. Štětec na tvářenku používám na bronzer a jsem velmi spokojená. I když je řidší než jsem čekala, je hezky jemný a hebký a pracuje se s ním skvěle.  Cena 279 Kč.

Real Techniques Setting Brush
Perfektní štětec na rozjasňovač nebo na zafixování makeupu pudrem zejména v okolí nosu a pod očima. Cena 219 Kč.

Real Techniques Miracle Sponge
Ano, další houbička na makeup. Až mi přijde ještě jedna z Aliexpresu a všechny je patřičně vyzkouším, hodlám udělat velkou srovnávací recenzi všech houbiček, které mám. Tahle na veletrhu stála směšných 149 Kč.


Umělé řasy + lepidlo  a Jordana tvářenka v odstínu 32 Rose Silk



Nobilis Tilia hydrazační krém Nobela
Měla jsem od nich krém s kozí syrovátkou a byl skvělý, takže doufám, že tenhle bude stejně dobrý. Krásně jemně vanilkově voní. Cena 269 Kč.


Bomb Cosmetics koule do koupele s překvapením
Překvapením byl hopík :( Po tom, co jsem zkusila pěny do koupele od Lush, mě už nic asi tolik nenadchne. Lush navíc vychází levněji, vezmu-li v potaz, že vystačí zhruba na 4 použití a Bomb Cosmetics na jedno. Cena 65 Kč.


Pilník na nehty



Během měsíce jsem dále pokoupila:
EOS Coconut Milk a Blueberry Acai
Tyhle balzámy mám ráda, dalším dvěma jsem prostě neodolala. Cena kolem 150 Kč. Coconut Milk je z limitky a koupila jsem ho na Alza.cz. Blueberry Acai je z Dm.



Manufaktura šampon s vínem a panthenolem pro normální až suché vlasy
Božský šampon, který už jsem měla v minulosti dvakrát. Zmiňovala jsem ho například zde. Cena 149 Kč.


Avon pěna do koupele s vůní bílého čaje a jasmínu
Zatím jsem ji neotevřela, ale pěny od Avonu mám obecně ráda. Cena asi 69 Kč.


Avon levandulový zklidňující krém na nohy
Zatím jen vím, že docela příjemně voní. Cena asi 59 Kč.


Nakonec tu mám produkty, které jsem dostala k svátku:
Glisskur šampon Ultimate Repair
Je určený pro silně poškozené a suché vlasy, tak uvidíme, protože já zas tolik poškozené vlasy nemám.


Fa Magic Oil sprchový gel s vůní růžového jasmínu
Vůně není špatná, ale jasmín to moc nepřipomíná.


Rexona Motion Sense antiperspirant
Obsahuje aluminium a z toho radost nemám, ale myslím, že ho nějak spotřebuji, Rexonu jsem dřív mívala ráda.


Yankee Candle votivky ve vůních Cassis a Cappuccino Truffle a vosky Angel's Wings a Honey Blossom
Popisy vůní najdete v přehledu vůní Yankee Candle zde.



Jako poslední vám ukážu dárek od maminky za zvládnutí státnic.
Miss Dior Blooming Bouquet
Do téhle vůně jsem se zamilovala. Je úplně božská, svěží, květinová, mladistvá a krásná. Dlouho jsem si tuhle vůni přála a jsem nadšená, že ji konečně mám. Určitě si ji v parfumerii očichejte. Kdyby vás zajímalo složení tak podle parfums.cz je to:
hlava: mandarinka
srdce: broskev, meruňka, růže, pivoňka
základ: pižmo


Tím bych tyto mega dlouhé nákupy zakončila. Vy my prosím dejte vědět, jestli se vám něco z nich líbí a jestli jste navštívily veletrh World of Beauty Spa. Já jsem měla možnost se tam podívat především díky Alice in Wonderland
protože jsem na jejím blogu vyhrála VIP vstupenky, za čož jí ještě jednou děkuji.



5 komentářů:

  1. Štětcemi od Real Technics rozhodně nešlápneš vedle, hodili by se mi. Černý Gliss Kur mě velmi zklamal. Je to možná tři roky co jsem Glisskurama byla posedlá a tenhle šampon všechno změnil a od té doby si Gliss Kur nekupuji. Yankee candle miluji ale musím říct že mě hrozně dlouho trvá než je vypálím. Parfém od Dioru schvaluji, včera jsem k němu zrovna čichala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Štětce už používám a sou skvělé, takže bych klidně ještě nějaký od RT uvítala. S tím Gliss Kurem jsi mě trochu vyděsila, tak uvidíme, co z něho vyleze :) Yankee svíčky se mi doma přes léto nahromadily, protože jsem je tolik nepálila, ale hned se začátkem září jsem nažhavila aromalampu a moc vosků už mi teď nezbývá. Jo a děkuji za schválení parfému :)

      Vymazat
  2. Závidím Yankee Candles. :) Ja ich tu u nás v okolí nikde neviem zohnať.
    SweetSunshine

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My máme ve městě jedno květinářství, kde něco málo mají, ale žádná sláva to taky není.

      Vymazat

Děkuji za všechny krásné komentáře.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...