sobota 25. července 2015

Recenze: Skvělé květinové vody od Saloos

Ahoj.

Nedávno jsem vám slíbila článek o květinových vodách od Saloos, takže je tu.

Na tyto květinové vody jsem vždy četla pouze pozitivní recenze, a proto jsem si jednu musela pořídit. Okamžitě jsem se do ní zamilovala a od té doby vypotřebovala a znovu koupila bezmála deset dalších balení v různých variantách.


Sehnat tyto vody není tak jednoduché, jak by se zdálo. V běžných drogeriích sice Saloos mají, ale tyhle vody jsem tam nikdy neviděla. Já je kupuji v BIO krámku v našem městě a nebo potom v Praze v drogerii Pemi za cenu něco málo pod sto korun.

Balení je skleněné, tedy docela těžké a na cesty ne úplně ideální, přestože etiketa doporučuje použití vody jako osvěžení na cestách. Jinak je lahvička poměrně malá (50ml) a skladná. Díky rozprašovačí se příjemně aplikuje kamkoli potřebujete.


Každá varianta květinové vody je destilátem z jiné rostliny, a proto mají i různá použití, o kterých si můžete přečíst například tady. Některé vody jsou vhodnější pro sušší, citlivou a jiné zase pro mastnou nebo problematickou pleť. Já se popravdě při jejich výběru řídím především vůní, protože mi přijde, že se od sebe v účincích nijak výrazně neliší. Někomu by možná mohla vadit 2% alkoholu obsažená v této vodě. Ta 2 procenta jsou ale tak strašně málo, že já jsem si žádného vysoušení nebo sebemenšího dráždění pleti nikdy nevšimla. Naopak vody krásně chladí a zklidňují.

Jejich využití je všestranné. Kromě osvěžení na cestách je lze použít jako tonikum na pleť, pro zklidnění pokožky po holení nebo do vlasů k usnadnění rozčesávání. Já osobně je celoročně, ale především v létě, stříkám na obličej během dne. Makeupu neublíží a osvěžení pleti je opravdu příjemné. Dále je stříkám do mokrých vlasů, které pak pěkně voní. 







Všechny vůně, které jsem zatím vyzkoušela mi voněly a jen těžko bych vybrala tu nejlepší. Na léto je skvělá Meduňka nebo Neroli nebo Rosalina, která voní po citrusech. V zimě jsem zas měla ráda Rozmarýnu.
Pokud na tyto vody někde narazíte a jejich možná použití, které jsem popsala výše, se vám líbí, rozhodně je zkuste. Myslím, že litovat nebudete.

Hodnocení: 10/10

Zkoušeli jste je? Nebo vás nechávají chladnými?


6 komentářů:

  1. Já jsem nikdy oblíbenost těchto květinových vod nechápala. Pak jsem ale vyzkoušela svou první s vůní Růže a hned se zamilovala. Teď si den bez Saloos květinové vody nedokážu představit :)

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám doma zrovna verzi Máta a jsem s ní moc spokojená, krásně voní a osvěžuje :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mátovou bych taky ráda zkusila, na léto musí být fajn.

      Vymazat
  3. Já teď zkouším tu Rosalinu, voní pěkně a jemně což mám ráda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rosalina je moc fajn, pokud na ni ještě narazím, koupím ji znovu.

      Vymazat

Děkuji za všechny krásné komentáře.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...