středa 24. června 2015

Recenze: Odličovač očního makeupu Balms Away od theBalm

Ahoj.

Vítám vás u dnešního článku, kterým bude recenze na odličovač očí od značky theBalm, který jsem dostala k Vánocům. Od té doby ho používám a jsem s ním nadmíru spokojená. Zakoupit ho můžete například na oficiálních stránkách theBalm (449 Kč za 64g).


Nejdříve něco k balení. Je plechové a velice hezké, jak to už u theBalm bývá.


Samotný odličovač má podobu takového tuhého krému. Trochu mi to možná konzistencí připomíná něco mezi krémem a kokosovým olejem, protože se dotykem velice rychle rozpouští. 



Odličování s ním je velice jednoduché a nesmírně účinné. Stačí nanést bobíček krémíku na oční víčko a zhruba půl minuty ho prsty šmudlat. Budete potom sice vypadat jako čunče, ale ne na dlouho. Pomocí vatového tamponku totiž jedním tahem odstraníte většinu makeupu, a pak jen dočistíte, co je potřeba. Odličovač vás bez problému zbaví i voděodolného makeupu a navíc oči vůbec nepodráždí

Odlíčení voděodolné gelové linky v tužce
Mohu tedy říct, že je toto nejlepší odličovač očního makeupu, který jsem kdy měla. Je velmi šetrný a rychlý. Jedinou nevýhodou je jeho cena, která je na odličovač docela vysoká a je fakt, že docela rychle ubývá.

Hodnocení: 10/10

Zkoušeli jste někdy tento nebo jemu podobný odličovač? 


8 komentářů:

  1. Tyhle odličovací balzámy me vždycky lákaly. Měla jsem jeden od Kiss a Bee, a byl parádní. Kdybych nebyla takové kopyto, sama si jej vyrobím (chce to asi tři suroviny), ale než se odvážím, budu na hydrofilácích :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nikdy mě popravdě nenapadlo, že bych si něco podobného mohla doma vyrobit, ale docela mě to teď zajímá. Hydrofilní oleje mám taky ráda, odličují výborně.

      Vymazat
  2. Vypadá lákavě. To se určitě hodí pro ty kdo se denně hodně líčí. Pro mě by byl asi zbytečností.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, já ho používám, když mám hodně nalíčené oči třeba na večer. Někdo, kdo se líčí jen velmi decetně, takový odličovač, myslím, nutně nepotřebuje.

      Vymazat
  3. The Balm mě láká, právě pro ten chválený super účinek - rychlost odlíčení.
    Odličovací balzámy mám ráda celkově, jde s nimi pěkně všechno dolů, ale používám je spíš v zimě, v létě na to není nějak nálada a vyhovují mi spíš micelárky, odličovací pěny a podobné lehčí věci.... případně odličovací krémy.
    Hodně fajn byl Akamuti citrusový balzám, nejkrásněji mi zatím voněl White Rabbit, měl by být podobný Eve Lom, jen je přírodní a levnější.
    A nejrychlejší bylo Heřmánkové máslo od The Body Shop, moc se mi líbila ta vůně, to sice není už zcela 100% přírodní, ale dá se a navíc - fajn cena, super výkon, pěkné balení, kouzelná vůně - co víc si přát ;)
    Ale když na to přijde, odlíčím se i kokosovým olejem... jen je potřeba ho dobře stáhnout z pleti pak. Takový balzám od RMS je v podstatě taky jen kokosák v hezkém obalu ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju za tipy na další značky, které vyrábějí podobný odličovák :) Určitě se po dalších podívám, až tento vypotřebuju. Mně osobně kokosový olej na odličování moc nevyhovuje, protože mi přijde až příliš mastný.

      Vymazat
  4. Takový typ odličovače jsem nikdy nezkoušela ale nevypadá vůbec špatně, já si odličuju celý obličej micelárkou ale už delší dobu si chci pořídit nějaký odličovač speciálně na oči :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Micelárky taky používám, ale většinou spíš když cestuji, protože nahradí odličovač i pleťovou vodu nebo tonikum. Na každodenní používání a odlíčení voděodolné řasenky mi tolik nevyhovují. Přijde mi, že na to jsou jakékoli odličovače na bázi oleje lepší.

      Vymazat

Děkuji za všechny krásné komentáře.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...