středa 3. června 2015

Nákupy: květen 2015

Zdravím.

Květen za námi, takže je na čase, abychom se podívali, co jsem pokoupila. Tentokrát toho moc není, protože jsem se snažila kosmetiku tolik nekupovat.


Yves Rocher konturovací štětec (250 Kč)

Hned, jak jsem ho na blozích uviděla, věděla jsem, že ho nutně potřebuji. Já ho používám na korektor pod očima a jsem neuvěřitelně spokojená. Je supr maličký, zkosený, krásně hebký a zkrátka dokonalý. Cena se může zdát maličko vyšší, ale zatím investice rozhodně nelituji, naopak přemýšlím, jestli nepotřebuji ještě jeden.




Yves Rocher balzámy na rty (á 49 Kč)

Na balzámy jsem docela pes, ale tyhle mě mile překvapily. Především ten s příchutí Karité je velice dobrý. Oba jsou mastnější, hydratační, ale docela rychle ubývají.


LR Soft Skin Cream s aloe vera (100ml za asi 349 Kč)

Toto je mé už třetí balení tohoto krému. Je naprosto skvělý, obsahuje 35% aloe vera, krásně voní, perfektně hydratuje a je bez parabenů. Cena se sice zdá vyšší, ale oproti jiným krémům má tento dvojnásobný objem, takže nakonec tak drahý není. Rozhodně ho mohu doporučit.


Ani tento měsíc nechybí alespoň dva vosky od Yankee Candle (á 50 Kč)

Jejich popis už jsem přidala do článku Yankee Candle - přehled vůní, takže pokud vás zajímají, mrkněte tam.


Ještě jsem si vlastně pořídila v Rossmannu za 59 Kč LipSmacker s vůní manga, ale popravdě moc nadšená nejsem. To ty balzámy od Yves Rocher jsou lepší.



Tak co myslíte, docela jsem se tento měsíc držela ne?

2 komentáře:

  1. Zrovna tyhle vosky mám ráda, krásně voní. Yves ROch štětec jsem ještě neviděla. Každopádně hezký nákup. Já mám taky měsíc kdy si koupím jen tři věci. Zkrátka je potřeba trochušetřit a neutrácet za zbytečnosti

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to už se těším, až si ty vosky zapálím. Jinak já si většinou další měsíc ty nákupy vynahradím a pár zbytečností zas nakoupím :)

      Vymazat

Děkuji za všechny krásné komentáře.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...