středa 1. července 2015

Challenge: Finish 5 by 30th of June (Finále)

Zdravím všechny.

Červen je za námi, a proto je tu velké finále výzvy Finish 5 by 30th of June. Cílem této výzvy bylo během zhruba dvou měsíců vypotřebovat pět zvolených kosmetických produktů. Bohužel se dnes dočtete, že se mi to nepodařilo přesně tak, jak jsem si přála, přesto jsem však s výsledkem spokojená. Články o začátku výzvy a její update najdete zde a zde.


1. Báze pod makeup Fix&Perfect Pro od Rimmelu

Nesnášela jsem ji na začátku a to trvá . Po dvou měsících pravidelného používání jsem se přesvědčila, že tuhle věc ve svém životě nepotřebuji, protože znám i lepší primery pod makeup, a tak mi nebude líto tuhle hodit do koše, přestože ještě není zcela prázdná.

Srovnání množství produktu v balení na začátku výzvy, po měsíci a nyní.
2. Maybelline Color Tattoo v odstínu Pink Gold

Naopak tyto krémové oční stíny jsou něco, co mě neuvěřitelně baví. Používám je většinou jako podklad pod stíny suché, kterým dokáží dodat víc lesku a narůžovělého odstínu. Spotřebovat jsem je sice nestihla, ale rozhodně je hodlám používat dál a možná si je i někdy pořídím znovu. Musíte ovšem uznat, že důlek jsem v nich udělala pěkný :)


Srovnání množství produktu v balení na začátku výzvy, po měsíci a nyní.
3. Essence Color Arts báze pod pigmenty

Je prázdná. I když to nevidíte, budete mi muset věřit. Nebyla to špatná báze především pod sypké stíny, protože mírně lepila, ale nijak zvlášť chybět mi také nebude.


4. Maybelline Color Sensational lesk na rty v odstínu Coral Blush

Spotřebovala jsem ho už někdy na začátku června a nebyl to žádný problém. Vyndala jsem dokonce z hrdla takovou tu věcičku, co seškrabuje přebytečný lesk z aplikátoru, abych ho spotřebovala důkladně. Na dně sice ještě kapička zůstává, nemůžu se k ní ale dostat, a tak ho považuji za dodělaný. Pořád zůstává mým velkým oblíbencem a určitě bych vám ho doporučila, i když obal po intenzivním používání vypadal na konci už dost ošuntěle.


Srovnání množství produktu v balení na začátku výzvy, po měsíci a nyní.
5. DKNY Be Delicious

Každý den si říkám, že už jsou tam jen tak dva šplichy, ale pořád tam drobíček zůstává. Nebude to ale dlouho trvat a bude fuč úplně. Teď ještě sehnat někoho, kdo mi za ni koupí náhradu :-( Jinak vůně je to obecně velmi oblíbená, svěží, jarňo-letní. Ze začátku jsem ji měla moc ráda, ale poslední dobou mi připadá až příliš kyselá a navíc mi v ní začala vadit okurka, kterou nemám ve vůních ráda.

Srovnání množství produktu v balení na začátku výzvy, po měsíci a nyní.
Suma sumárum jsem z pěti produktů zcela spotřebovala dva. Jeden hodím po někom, kdo mě v nejbližší době naštve, jeden dodělám snad každým okamžikem a jeden budu ráda používat dál.

Tato výzva mě velice bavila a rozhodně chci začít co nejdříve další. Nejenže jsem pořádně vyzkoušela a udělala si názor na pět kosmetických produktů, navíc jsem i některé z nich spotřebovala a ulevila tak své sbírce, která je však i nadále na můj vkus dost obsáhlá.

Tak už jsem vás dostatečně motivovala? Půjdete do další výzvy se mnou?

2 komentáře:

  1. Myslím, že výsledek super, zvlášť ty oční stíny se snad za dva měsíce ani spotřebovat nedají ale ty jsi do nich udělala pěkný důlek :-) Budu se po nich muset podívat, ten odstín se mi moc líbí :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) Podívej se, myslím, že zrovna tenhle odstín za to stojí :)

      Vymazat

Děkuji za všechny krásné komentáře.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...