neděle 12. dubna 2015

Recenze: Naprosto skvělé tvářenky Ideal Luminous od Avonu

Přeji vám krásnou neděli.

Dnes jsem se rozhodla napsat recenzi na produkty od značky Avon, konkrétně na dvě tvářenky, které jsem si zamilovala a používám je poslední dobou velmi často.


Na začátek bych se ještě chtěla trochu vyjádřit k Avonu samotnému. Od této značky objednávám skoro každý měsíc, což jste asi zaznamenali ze článků o mých nákupech, a proto mám už docela dobře zmapovanou většinu jejich produktů a většinou tedy vím, co se vyplatí si objednat. Zjistila jsem, že mám moc ráda jejich tělová másla, voňavé tělové spreje, sprchové gely nebo gelové tužky na oči, a naopak mezi produkty, které bych si už nikdy neobjednala patří makeupy, skoro celá řada dekorativky Colortrend, oční stíny a především jakákoli pečující pleťová kosmetika, která mimochodem patří k té úplně nejhorší, kterou jsem kdy měla tu smůlu vyzkoušet.

Ale teď už k tvářenkám Ideal Luminous. Na popud kladných recenzí na kanále Wimim18 jsem si pořídila nejprve odstín Classic Aura a protože jsem z ní byla opravdu nadšená, nedávno jsem přikoupila i Heavenly Pink, což byl odstín z limitované edice.


Obal tvářenek je z lesklého černého plastu, docela hezký, bytelný a s velkým zrcátkem. Na můj vkus je ale zbytečně velký, a proto není Ideal Luminous tvářenkou, se kterou byste asi chtěli cestovat. Heavenly Pink z limitované edice má navíc na obalu stříbrné a růžové kytičky. Součástí balení je i štěteček, který je naprosto nepoužitelný a rozumně nanést tvářenka se s ním podle mě nedá.



Oba odstíny jsou naprosto dostatečně pigmentované, skoro nepráší a především Classic Aura je na dotek skoro až krémově měkká. Oba mé odstíny jsou zcela matné a neobsahují tedy žádný shimmer ani třpytky. Tvářenky mají na tváři slušnou výdrž a celkově si myslím, že jsou velice zdařilé. Se slevou se dají v katalogu sehnat i za 149 Kč, což je cena, za kterou se rozhodně vyplatí koupit. Jedinou nevýhodu vidím ve velmi omezené nabídce odstínů v katalogu, protože máte na výběr pouze ze dvou - Classic Aura (dorůžova) a Peach (broskvová).


Moje odstíny:
Classic Aura je taková zastřená růžová, řekla bych, že je to takový ten odstín dusty rose.  Je velice přirozená a naprosto skvělá pro světlou pleť. Patří k mým nejoblíbenějším tvářenkám vůbec.


Tady odstín nejvíce odpovídá realitě.
Heavenly Pink je mnohem výraznější než Classic Aura. Je to taková žvýkačková růžová, která ale na tvářích vypadá velice hezky. Je to svěží jarní barva, která se opět hodí i pro velmi bledou pleť.


Zleva: Heavenly Pink, Classic Aura
Zleva: Heavenly Pink, Classic Aura

Zleva: Heavenly Pink, Classic Aura
Tyto tvářenky bych vám určitě doporučila, protože kromě nesmyslně velkého balení jsou prostě bezvadné. Kéž by k nám Avon dostal víc odstínů.

Hodnocení: 9/10

Jak se vám tyto tvářenky líbí? 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za všechny krásné komentáře.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...