sobota 18. dubna 2015

Recenze: Báze pod oční stíny od W7

Po minulé recenzi, kde jsem velebila tvářenky od Avonu, to bude dnes trochu smutnější příběh. K Vánocům jsem si totiž přála bázi pod oční stíny Get Set od značky W7 v odstínu White a záhy zjistila, že to byla chyba.


Bázi W7 vychvalovala nejedna blogerka a protože jsem toho k Vánocům z eshopu Kosmena.cz chtěla víc, požádala jsem Ježíška, aby do košíku přihodil i tuto bázi. Báze je v plastovém průhledném kalíšku, který ovšem není úplně user friendly, pokud primer nanášíte prsty a potrpíte si na dlouhé nehty.


Báze je bílá, aby zvýraznila barvu očních stínů, a to byl také hlavní důvod proč jsem ji chtěla. Pravda, tento primer sice barvu stínů zvýrazní, podle mě ale ne o tolik víc než jakákoli jiná lepší báze (např. Milani, Artdeco). Přestože je bílá a čekala jsem, že bílý podklad bude vytvářet i na víčku, po rozetření je jen trošičku bělavá, a proto se nějaký extrémní a nečekaný výbuch barev na víčku díky této bázi nekoná.



Obal dále tvrdí, že vám primer zafixuje oční stíny, které pak zůstanou na očích bez hnutí celý den. To sou dámy a pánové kecy. Alespoň u mě se nic takového nekoná a báze funguje skoro hůř, než když na víčka použiji pouze korektor. Stíny na ní mají daleko větší tendenci se slévat do nevzhledných čárek a všelijak se po víčku pohybovat. V dobrém stavu na mně nalíčení vydrží zhruba 3-4 hodiny a to je pro mě dost málo.

Zleva: báze nanesená ve větší vrstvě; lehce rozetřená báze
Zleva: Stín bez báze; s bází W7; s bází Milani
Zleva: Stín bez báze; s bází W7; s bází Milani
Na závěr bych ještě chtěla zmínit, že obvykle s bázemi a výdrží stínů problém nemám a většina primerů, které jsem zkoušela mi vyhovovala. Tato báze ale kromě průměrného zvýraznění očních stínů nedělá vůbec nic, a proto bych vám ji ani za celkem nízkou cenu (cca 100 Kč/7g) nedoporučila.

Hodnocení: 2/10

U mě zatím asi nejvíc vede báze od Milani, se kterou jsem už víc než rok hodně spokojená. Jakou bázi máte rády/i vy?

2 komentáře:

  1. Mám s bází stejné zkušenosti, vůbec mi nevyhovovala. Mě dokonce přišlo, že výdrž stínů s ní byla horší a než bez ní. I to zvýraznění barev nebylo nic moc. Teď mám sice dražší bázi od Too Faced, ale zase vím, že se na ní můžu spolehnout a hravě ukočíruje i moje mastná víčka :)

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím. Řekla bych, že Get Set od W7 je nejhorší báze pod oční stíny, kterou jsem kdy měla. Primer od Too Faced bych taky ráda vyzkoušela. Očividně má hodně příznivců, takže mám velká očekávání :)

      Vymazat

Děkuji za všechny krásné komentáře.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...