středa 22. dubna 2015

Jak se starám o svou pleť?

Ahoj.
Po řadě recenzí bych vám ráda v dnešním článku představila svoji rutinu při péči o pleť. Uvidíte produkty, které momentálně používám a zjistíte, jak moc jsem s nimi spokojená.


Nejprve bych uvedla, že mám pleť normální, přes zimu je trošku sušší a v teplejších dnes se mi zas lehce mastí T-zóna. Žádné velké problémy s pletí nemám, jen občas se mi udělá pupínek (někdy i obří vřed) na bradě. Pleť se snažím čistit 2x denně - ráno a večer.

Ranní rutina

Ráno pleť čistím květinovou vodou od Saloos, kterou naprosto zbožňuji, mám asi šesté balení a nemůžu se jí nabažit. Momentálně používám pleťovou vodu Rosalina. Tuto vodu na pleť natříkám a potom většinou setřu vatovým tamponkem. Používám ji i na osvěžení obličeje během dne, to ji potom pouze nastříkám a nechám vstřebat. Před nanášením makeupu také používám denní a oční krém. Mým očním krémem je nyní Ziaja Přírodní oliva a řekla bych, že není úplně špatný, i když bych si pod očima představovala asi lepší hydrataci. Jako denní krém používám Nutritive Végétal pro suchou až velmi suchou pleť od Yves Rocher. Ani tento krém není k zahození, ale pro velmi suchou pleť, si myslím, že dostačující nebude. Krém je na pleti příjemný, je celkem lehký a ani není přehnaně mastný. Na druhou stranu mi docela vadí balení, do kterého musíte sahat prsty a nějak se nemůžu přenést přes jeho vůni, podivně totiž páchne a připomíná mi to hnijící kytky, které někdo nechal moc dlouho ve váze a potom z té vody udělal krémík.



Večerní rutina

Večer pleť odličují pomocí hydrofilního odličovacího oleje od Saloos. Těchto odličovačů už jsem měla několik a mám je celkem ráda, i když teď uvažuji, že se zase vrátím k dvoufázovému odličovači od Ryoru. Všechny tyto oleje od Saloos hezky voní, nejvíc se mi asi líbil Bergamot a nyní mám Argan Revital. V případě, že mám hodně výrazně nalíčené oči, tak používám Balms Away od The Balm. Tento odličovač je super účinný a odstraní jakýkoli makeup bez drhnutí očí. Velice jsem si ho oblíbila, protože ho stačí jen nanést na oční víčka, chvíli přes ně jemně přejíždět prsty, pak vše setřít ubrouskem nebo vatovým tamponkem a máte hotovo. Neznám nic, co si s voděodolným líčením poradí tak dobře, a proto na něj chystám i samostatnou recenzi. Po odlíčení pleť opět dočisťuji pleťovou vodou. Podle nálady syní střídám květinovou vodu od Saloos a vyživující pleťovou vodu Amica, která obsahuje víc alkoholu než Saloos a já mám někdy prostě náladu na trochu dezinfekce :) Místo nočního krému jsem si poslední dobou zvykla používat suchý olej od Nuxe, který k tomuto účelu slouží skvěle. Před spaním nepoužívám oční krém, protože mám problém s tím, že se mi v noci dostává do očí, které jsou pak ráno podrážděné.





A to je z mojí momentální skincare routine všechno. 

Doufám, že se vám článek líbil a byla bych ráda, pokud byste mi dali vědět, jestli znáte nebo vlastníte oční krém, který je vhodný i pro nositelky kontaktních čoček, budu ho moct používat i na noc a nebude potřeba prodat ledvinu, abych si ho mohla koupit. 
Díky za vaše komentáře a přeji vám hezký den.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za všechny krásné komentáře.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...