středa 14. ledna 2015

Nejlepší pečující kosmetika roku 2014

Přeji krásnou středu.

Jak jsem slíbila v sobotu, dnešní článek se bude opět týkat nejoblíbenější kosmetiky minulého roku a tentokrát to bude pečující kosmetika pleťová a vlasová.




Nuxe Huile Prodigieuse
Nejdříve jsem nevěděla, jestli olej od Nuxe můžu zařadit do oblíbenců za rok 2014, když jsem si ho koupila až v listopadu. Nakonec tady ale je. Nejenže splnil moje očekávání, ale možná je i lehce předčil. Používám ho téměř denně na vlasy a večer i na obličej a nemůžu si ho vynachválit. Spolu  se šamponem od Manufaktury, je to pro mě zároveň i objev tohoto roku. Vlasy jsou po něm krásné, lesklé a netřepí se tolik jako v minulosti. Dříve jsem milovala Orofluido, ale tohle je ještě tak o 2 levely výš a navíc to perfektně funguje i na suchou pleť na obličeji. Jediné, co mi na Nuxe oleji vadí, je aplikátor. Sprej má velký rozptyl a je tudíž těžké střik nějak lépe nasměrovat.


Manufaktura - Vlasový šampon s vínem a panthenolem pro normální až suché vlasy

Stejně jako Nuxe mě příjemně překvapil. Vlasy po něm byly lehké a přitom pevné a nerozlítané, jako jsem byla vždycky zvyklá. Kombinace tohoto šamponu a Nuxe Huile Prodigieuse je pro mé vlasy rájem. Za fotografii se omlouvám, ale šampon je teď už prázdný a já lepší fotku nemám.

Zleva: Vlasový šampon s vínem a panthenolem pro normální až suché vlasy, sprchový gel s vínem a obilnými výtažky 

LR Pleťový krém s aloe vera

O tomto krému jsem se vyjadřovala v minulém Spotřebováno a myslím, že nic dalšího není potřeba psát.


Sudocrem

Produkt, kterému jsem věnovala celý článek. Můžete si ho přečíst zde.


Carmex Original 

Nejlepší balzám na rty ever! Zmiňovala jsem ho už zde.


Saloos Květinová pleťová voda

Nejsem si moc jistá opravdovými účinky této vody na pleť, ale rozhodně mohu říct, že ji používám velmi ráda kvůli instantnímu pocitu osvěžení pleti a krásné vůni. Když mám chuť, tak ji šplíchám i na vlasy. Z vůní doporučuji meduňku a rozmarýnu.



Sprchové gely Radox

Za rok 2014 jsem ji vyzkoušela hned několik a byla jsem spokojená. Pokud si mezi nimi vyberete vůni, která se vám líbí, budete i vy. Na rozdíl od jiných sprcháčů Radox intenzivněji voní a cítím je z pokožky i po koupeli. Už mám doma další kousek, tentokrát s vůní grepu a bazalky.


Z oblíbené pleťové a vlasové kosmetiky by to pro dnešek bylo vše. Vím, není toho moc, ale snažila jsem se vybrat produkty, které jsou podle mě výrazně lepší než ostatní, které vlastním.

A co na vlasy a pleť nejraději používáte vy?

4 komentáře:

  1. Kvetinove vody v peci o plet vylozene miluji a láska trvá od první chvíle, kdy jsem tento krok v peci o plet vyzkousela. Od te doby bez nich nedam ani ranu.

    Sudokrem jsem jednu dobu pouzivala velice rada, uz je to ale asi dva roky zpatky a od te doby jsem na nej nesahla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem zrovna včera napatlala Sudocrem na celou bradu, páč se mi tam vyrojilo něco nepěkného :)

      Vymazat
    2. :DDDD no tak to musi byt supr pohled;D

      Vymazat
    3. Jo, je to bomba :) Párkrát už se mi stalo, že jsem se Sudocremem namazala, zapomněla na to a šla otevřít třeba návštěvě. Je zajímavé, že se pak všichni chovají divně, ale nikdo mi neřekne: "Hele, máš něco bílýho na ksichtě!"

      Vymazat

Děkuji za všechny krásné komentáře.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...