středa 31. prosince 2014

Spotřebováno: prosinec 2014

Ahoj.
Dnešní článek je zároveň posledním článkem roku 2014 a co jiného tedy zvolit jako poslední článek než Spotřebováno.

LR Pleťový krém s aloe vera

Toto bylo už mé druhé balení stejného krému a opět se potvrdilo, že je skvělý. Používala jsem ho na noc, krásně hydratoval a dokonce i zklidňoval a hojil podrážděnou pokožku. Pokud budu mít možnost, pořídím si ho znovu. Cena byla něco kolem 300 Kč za 100ml, což si myslím, že není špatné, když obvykle mají krémy jen 50ml.



Saloos Květinová pleťová voda Meduňka

Moc příjemná pleťová voda, kterou ráda používám především k osvěžení obličeje nebo i na vlasy. Už mám doma další, tentokrát Rozmarýnu. Určitě byste měli alespoň jednu vyzkoušet.


Saloos Hydrofilní odličovací olej Granátové jablko

Odličovací oleje od Saloos mám ráda. Jen se nalije kapka na navlhčený vatový tamponek a vesele odličujete i voděodolný makeup. Další věc, kterou bych mohla od Saloos doporučit. 


Cien Čisticí pleťová voda bez alkoholu pro suchou a citlivou pleť

Spolu s Garnier Pure Active ExfoBrosse jsou kandidáty na největší kosmetickou nechutnost letošního roku. Za cenu asi 30 Kč se to možná dalo čekat, přesto jsem ale nevěřila, že by pleťová voda na citlivou pleť mohla tak hrozně dráždit pokožku. Asi 90% balení jsem vylila do záchodu a už s touto vodou nechci mít nic společného.


Carmex Original

Pro mě nejlepší balzám na rty. Někomu by mohlo vadit mírné pálení na rtech, zřejmě kvůli obsahu mentolu v balzámu, mně to ale naopak velmi vyhovuje.


Alverde pidi tělové máslo ze setu tří pidi másel

Další prázdné balení pidimásílka jde do koše. Tentokrát to byla vůně ibišku a bambuckého másla.


Sally Hansen Zpevňující odlakovač na nehty

Pro mě zatím nejlepší odlakovač ever. Dobře a rychle odlakovává lak na nehty a při tom nevysušuje kůži okolo nehtů.


Cien Lak pro objem vlasů

Laky od Cien mám obecně ráda. Tento zelený je lepší než fialový, který mám na koleji, ale stejně mi nejvíc vyhovuje jejich sprej na vlasy s černou etiketou.


Odstřik parfému Boss Woman od Hugo Boss

Velice hezká, svěží ovocně květinová vůně. Kupovat si ji v plném balení asi nebudu, protože znám i lepší, ale přesto jsem ráda, že jsem tuto vůni díky odstřiku mohla vyzkoušet.


Máte nějaký oblíbený lak na vlasy, který kupujete stále? Doporučte mi ho :)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za všechny krásné komentáře.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...