středa 3. prosince 2014

Nákupy: listopad 2014

Ahoj.
Další měsíc je fuč, takže je čas se podívat, co jsem si koupila.

Nuxe Huile Prodigieuse (100ml)


Četla jsem o něm tady a musela jsem ho mít. Ta lahvička z limitované edice je krásná a olej sám taky určitě stojí za to. Zatím ho používám 14 dní a jsem nadšená. Na tělo, obličej i vlasy je prostě skvělý a určitě na něj časem udělám  podrobnější recenzi. Já jsem koupila největší 100ml lahvičku za 760 Kč v lékárně v Praze na Hlavním nádraží. K tomu jsem jako dárek obdržela maličkou 10ml verzi stejného oleje se zlatými třpytkami.




Bourjois Healthy Mix Correcting Concealer (10ml)

Korektor od Bourjois v odstínu 21 Éclat Clair, který je poměrně světlý, ale hodně do žluta. Krytí je velice slušné, ale rozhodně bych ho nedoporučila pro suchou pleť. Ostatní ukáže čas. Cena 149 Kč tady.


Catrice Eyebrow Filler (6,5ml)

Hnědý gel na obočí, který má studenější odstín hnědé než ten od Alverde v odstínu 02 Braun a navíc má i menší kartáček, tudíž se s ním lépe pracuje. Za mě zatím úspěch. Koupeno v Kauflandu za 84 Kč.


Saloos květinová pleťová voda Neroli (50ml)

Mám doma stejnou s vůní meduňky a moc ráda ji používám. Neroli vůně má trochu nahořklý ocas, takže se mi tolik nelíbí, meduňku vám ale určitě doporučit můžu. Cena je 99 Kč v drogerii Pemi.


Saloos ricinový olej (50ml)

Koupila jsem ho kvůli jeho prý blahodárným účinkům na růst řas. Zatím teda jediné, co pozoruji, respektive čuchám, je podivný smrad přepáleného oleje a účinky žádné. No uvidíme. Mimochodem, zkoušela jsem ho dát na vlasy a byla to největší chyba tohoto měsíce. Zmastil je tak, že ani ani dvě umytí šamponem zcela nepomohla. Zakoupeno v drogerii Pemi za 69 Kč.


Ziaja olivový krém na oči

Oční krém ještě mám, proto jsem tenhle zatím neotevřela a přijde na něj řada, hádám někdy po Vánocích. Zakoupeno v drogerii Pemi za 69 Kč.


Detangler

Zatím mohu říct, že Tangle Teezer je lepší, protože má měkčí bodlinky, ale i tenhle svůj účel plní celkem dobře. Koupeno zde za 139 Kč.


Největší radost mám tento měsíc ze suchého oleje od Nuxe. Opravdu překonal moje očekávání a i na parfemaci, která mě ze začátku vyděsila, jsem si už zvykla a možná se mi i začíná líbit. Naopak docela zklamáním je ricinový olej.

Co tento měsíc nadchlo nebo naopak zklamalo vás?


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za všechny krásné komentáře.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...