čtvrtek 23. října 2014

Oblíbená kosmetika: mé podzimní tvářenky

Ahoj.

Dnes se spolu podíváme na mé tři nejpoužívanější podzimní tvářenky. Všechny jsou poměrně tmavé, nafialovělé a výrazné, ale já si myslím, že právě takové barvy k podzimu patří.



Sleek Blush (8g) - odstín Antique

Snad má nejoblíbenější tvářenka na podzim a zimu. Ve swatchi na ruce se většinou tváří hodně obyčejně, jako taková hnědá čmouha. Na tvářích je ale překrásná, celkem výrazná, a přesto přirozená.. Ani prťavé stříbrné třpytečky mi v ní nevadí, spíš naopak. Koupila jsem ji na eshopu zde za 150 Kč.


Catrice Defining Blush (5g) - odstín 060 Rosewood Forest

Výborná drogerková tvářenka. Je hodně pigmentovaná a dá se to s ní lehce přehnat. Je naprosto matná a má slušnou výdrž. Barva je taková zastřená růžovo-vínovo-fialová, ale nic křiklavého. Za cenu něco mezi 80 a 90 Kč je to rozhodně můj podzimní must have.


Milani Baked Blush (3,5g) - odstín Fantastico Mauve

Tvářenka, kterou jsem si hodně přála a nakonec mi bohužel ze všech zmíněných sluší nejméně. Doufala jsem, že bude fialová (bohužel oficiálním fotografiím této tvářenky se nedá věřit), ale na tvářích působí spíš vínově. Opět je velmi pigmentovaná a je potřeba s ní tedy zacházet opatrně. Nic to ale nemění na skutečnosti, že barva je to krásná. Obsahuje docela hodně drobného shimmeru a myslím si, že bude slušet spíš snědší pleti. Koupila jsem ji spolu se Sleek Blush opět na eshopu tady za cenu asi 150 Kč.

Zleva: Sleek Blush, Catrice Defining Blush, Milani Baked Blush


Jaké jsou vaše oblíbené podzimní tvářenky?


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za všechny krásné komentáře.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...