pondělí 29. září 2014

Spotřebováno: září 2014

Ahoj. 

Další rubrikou, se kterou se budete moci setkávat na mém blogu snad pravidelně, je Spotřebováno. Ukáži vám, co za kosmetiku jsem vypotřebovala v určitém měsíci a zhodnotím, jestli jsem s ní byla spokojená a má tedy nebo nemá smysl si ji pořizovat znovu.
Ještě bych ráda zmínila, že produkty tohoto článku jsem sice vypotřebovala v září, používala jsem je ale daleko delší dobu než jeden měsíc.



Omlazující hydratační tělový krém s kakaovým máslem a vitamínem E od Avonu

Český popisek sice tvrdí krém, v anglickém na přední straně se ale dočtete Body Butter. Nevím, jak vy, ale na zahraničních výrobcích věřím spíš anglickým popiskům. I konzistence podle mě odpovídá něčemu, co dnes už známe jako tělové máslo. Másla od Avonu patří k mým nejoblíbenějším. Chovají se totiž přesně tak, jak já očekávám že se tělové máslo chovat bude. Toto máslo voní po kakau, skvěle hydratuje, nezanechává nepříjemný ulepený pocit a poměrně rychle se vstřebává. Za 200 ml dáte při akci v katalogu asi 79 Kč, což si myslím, že je víc než dobrá cena. Proto bych si ho klidně koupila znovu. Ocenila bych ale větší výběr vůní.

Ryor Aknestop Bylinné tonikum

Moje již druhé balení tohoto tonika. Dá se tedy říct, že ho mám celkem ráda. Voní dost silně po šalvěji a tea tree, což by mohlo někomu vadit. Používala jsem ho k dočišťování pleti po odlíčení a byla jsem spokojená. Že by to byl ale pupínkozabiják, to jsem si teda nevšimla. Mám teď chuť zkusit něco jiného, ale nevadilo by mi se k tomuto toniku zase někdy vrátit. Cena za 200 ml byla 84 Kč.

Orofluido

Opět druhé balení a jsem si dost jistá, že u čísla 2 neskončím. Ze všech olejíčků a bezoplachových mazátek na vlasy, které jsem vyzkoušela (Biosilk, Chi, Avon Advance Techniques Moroccan Argan Oil, Pantene Pro-V Ošetřující sérum na roztřepené konečky, Schwarzkopf BC Oil Miracle, Bio kokosový olej, Kaaral Modelační a ochranný fluid) je Orofluido pro mé vlasy jednoznačně nejlepší. Je v krásné, luxusně vypadající skleněné lahvičce, pěkně voní, vlasy vyhlazuje a dodává jim lesk. Po použití Orofluida dokonce ani nemám nezvladatelnou touhu umýt si vlasy jarem, protože na rozdíl od Kaaralu nebo Chi vlasy nemastí. Bohužel ho v drogerii nehledejte, budete muset zkusit nějaký e-shop nebo kadeřnictví. Za 100 ml oleje dáte zhruba 300 Kč.

Rexona Long Lasting Protection Fresh

Antiperspiranty ve spreji od Rexony jsem měla vždycky docela v oblibě. Poslední dobou mě ale znervózňuje to haló okolo aluminia v antiperspirantech, a tak bych teď ráda zkusila deodorant, který je neobsahuje. Cenou si nejsem moc jistá, ale bude to něco kolem 60 nebo 70 Kč za 150 ml balení.

Sebamed Cleansing Bar

Toto pidi čistící mejdýlko bez mýdla na obličej se mi líbí moc. Odličuje krásně a nijak znatelně nevysušuje. Rozhodně se na další výrobky od Sebamedu ještě podívám. Cenu neznám, vyhrála jsem ho kdysi v giveaway, takže ani nevím, jestli je to plná velikost.

Nakonec toho moc není. Doufám, že příští měsíc to bude lepší a prázdných obalů čekajících na vyhození bude víc a nákupů míň :)

Pokud znáte nějaký deodorant bez aluminia, který stojí za vyzkoušení, neváhejte mi ho doporučit v komentářích.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za všechny krásné komentáře.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...