středa 24. září 2014

Recenze: Sudocrem

Pěkný den.

Pokud jste příznivci kladných recenzí, tak je dnešní článek právě pro vás. Bude totiž pojednávat o malém zázraku z lékárny jménem Sudocrem.

O Sudocremu jsem toho přečetla poměrně dost, a to byl také důvod mého nákupu. Nenarazila jsem totiž na nikoho, kdo by o něm psal a byl s ním nespokojen.



O co se tedy jedná? Na výrobku je uvedeno, že je určen pro každodenní ochranu pokožky. "Na plenkou pokrytou, podrážděnou, začervenalou pokožku, ekzém a akné," tvrdí obal. Podle mě je to bílá tuhá pasta, kterou namažete na cokoli, co se vám na vaší pokožce nelíbí a ono to přes noc zmizí.


Přiznávám, že plenkou pokrytou pokožku nemám a neměla jsem tedy možnost tímto způsobem Sudocrem vyzkoušet, ale na sem tam se objevující pupínky funguje naprosto dokonale. Prostě večer (přes den bych to nedoporučovala, obzvlášť pokud chcete jít mezi lidi, protože ta bílá pastička je docela fest krycí a tudíž viditelná na vašem obličeji zhruba z kilometrové dálky) nanesete tenkou vrstvu Sudocremu na postižené místo a druhý den se těšíte výraznému zlepšení. Sudík opravdu zarudnutí na pokožce tlumí a urychluje hojení. Dokonce jsem si s ním i mazala odřeniny poté, co jsem nešikovně spadla z kola a rána se skutečně hojila lépe.


Jediné, co by možná mohlo někomu vadit, je parfemace Sudocremu, která je, abych tak řekla, nemocniční.

Sudocrem můžete zakoupit, co vím, v několika velikostech. Já mám nejmenší balení, které má 60g a stálo 85 Kč.

Kdyby někoho z vás zajímalo složení krému, tak tady je:
aqua, paraffinum liquidum, zinc oxide, paraffin,lanolin, cera microcristallina, sorbitan sesquioleate, benzyl benzoate, cera alba, benzyl alcohol linalyl acetate, propylene, glycol, benzyl cinnamate, lavender oil, citric acid, BHA.

Hodnocení: 10/10  Shut Up and Take My Money!


A co vy? Slyšely jste už o Sudocremu? 


1 komentář:

  1. Sudocrem u dětí také hodně používám. Je to zaručený lék na opruzeniny, takže mi v lékárničce nesmí chybět :-) . Nově zkouším kromě Sudocremu také krém s obsahem CBD , který jsem si objednala z Cibdol a ten také zabírá skvěle :-) . Oproti Sudocremu se mi líbí víc, protože je přírodní a na kůži se dá použít snad na všechno :-) .

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny krásné komentáře.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...